ZİYARETÇİ DEFTERİ

Abant Dere Butik Otel

icon

İbrahim

60 yaşıma geldim dağların ormanların arasında bu kadar gezmemiştim.Cesaretinize maşallah dedik. Cavit Bey bize çok misafirperverlik gösterdi çok içten davrandı.Çok saygılı davrandı.İnşallah bunların karşılığını sizi bol bol tavsiye ederek ödemeye çalışacağız. Allah kazancınızı daim etsin selamlar

20.06.2012 21:43

Sevil

Merhaba, ilk kez Boluya geldik neyle karşılaşacağımızı bilmeden...aracımızla gelmemiştik, sadece kahvaltı biraz düşündürüyordu ve 1 hafta kalmak istiyorduk. Kötü komşu ev sahibi edermiş, bizde pansiyonumuzda rahat edemedik, çaldık kapınızı...meğer burası otel hizmeti veriyormuş. iyi ki de gelmişiz. Bence civardaki pansiyon sahipleri sizde staj görmeli sonra pansiyon açmalılar. Okadar güzel bir hizmet aldık kendimizi okadar evimizde hissettik ki bu kadarını beklememiştik...Çok teşekkür ederiz.Bolu ya ve ailenize sevgiler

20.06.2012 21:37

A.Hande Dokur

2 yıldır ben ve arkadaşlarım dostlarım cavit abimizin yerine geliyoruz.gerçekten mükemmel bir yer yerden önce cavit abinin sıcak karşılaması ilgilenmesi çocuklarının yardımları anlatılamaz.tam bir aile yeri.doğası havası suyu herşeyi apayrı güzel.cavit abicim emeğine sağlık mükemmel bir yer yaratmışsın...her fırsatta sizi ziyaret edeceğimizden şüphen olmasın...tek adres ABANT DERE PANSİYON...herkeze teşekkürler...

15.03.2012 16:51

sertaç

Bir gece çat kapı geldik ve bir o kadar memnun kaldık pansıyon ıle alakası yok bıldıgın otel

08.03.2012 13:58

barış eren

çok güzel bir pansiyon ve çok çok güzel bi kahvaltı, tşkkkk

25.01.2012 09:59

Antalya

Seven Engin

Merhaba, Pansiyonun sahibi Cavit Bey her seyle, herkesle ilgilenmeyi görev edinmis bir insan. Tertemiz hizmet veren bir yer. Her sene kendileri bizi misafir ediyorlar. Bir cok arkadaşımın gelmesine vesile oldum. Hepsi cok memnunkaldılar. Herkese mutlaka gitmelerini tavsiye ederim...

09.01.2012 16:52

Bayram Güçlü

Kuş Evi Ve Dubleks Dağ Evi Fiyatlarını öğrenebilirmiyim..Teşekkürler

07.10.2011 12:56

Ankara

Müge

Herşeyiyle mükemmel bir otel. Bir hafta krallar gibi tatil yaptık. Fiyatları da gayet güzel. ilk ben gittim. Sonra iş arkadaşlarını da davet ettim. Herkes çok memnun kaldı.