Bize Ulaşın

Bizi Arayın

(0374) 237 1105

Ziyaretçi Defeteri

• Bayramda eşimle beraber geldim otele.grek personeli gerek oda temizliği ve manzarası gerek kahvaltısı herşeyi ile dört dörtlük bir oteldi. Herşey için çok teşekkür ederim.
    Tekrar her fırsat bulduğumda geleceğim.
    Tülay Özay / İstanbul

• Eşimle balayı için tercih ettiğimiz 2008 de 3 gun konakladığımız çok şirin güzel bi yer aile ortamı gibi herkese tavsiye edebileceğim bi yer ilgi ve alakaları çok guzel.
    Stres ve skıntıdan uzak kafa dinlemek için çok harika tekrardan çok teşekkür ederim iyi niyetleriniz ve hersey için..
    Fatma Işık / Sakarya

• 5 yıldızyı otellere taş çıkartan samimi içten ve dürüst insanların işlettiği güzel bir mekan, huzur var sadece, Cavit Bey gerçekten harika biri. inanın başka oteller insanın aklından
    silinip gidiyor, en kısa sürede inşallah aynı kalmıştır, gideceğiz ve o eşşiz kahvaltıdan yiyeceğiz.Herkese tavsiye ederim.
    Aytekin Erkan / Ankara

• Öncelikle merhaba biz yaklaşık iki yıl evvel evlendik ve kısacık bi balayı için sizin pansiyonunuzu seçmiştik inanın iki yıl geçti ama biz herrr arkadaşımıza sizin pansiyonunuzu
    Ahlakınızı temizliğinizi kahvaltınızı vs vs anlata anlata bitiremedik bu arada kartlarınızıda verdik tekrar teşekkür ederiz ben ve eşim tekrar görüşmek üzre
    İpek Memik / Cihangir

• Ailecek yada arkadaş grubuyla gidilebilecek harika bir otel. Sıcak, samimi, kahvaltısı mükemmel, manzarası harika... dağ evine bayıldık... sitede gördüğünüz fotoğraflardan
    çok daha güzel bir ortam karşılıyor sizi. bir daha gittiğimizde konaklama yeri aramamıza gerek kalmayacak. hiç düşünmeyin gidin, hak vereceksiniz.
    Ugurcan Dogan / İstanbul

• Konfor, hizmet, konum herşey mükemmel! Cavit abi süper bir yer yapmış, ellerine sağlık. İşimiz olmasa haftalarca kalabilirdik. Herşey için teşekkürler...
    Tekrar her fırsat bulduğumda geleceğim.
    Hilal Koyuncu Zeybek / Ankara

• Geçen hafta bir gece dere pansiyonda kaldık eşim ve minik oglumla ve beklentimin üstündeydi özellikle ayakkabıyla odalara girilmemesi çok güzel ev ortamı gibiydi
    Cavit abi ve Halime abla çok samimiler bebegin aç oldugunu söyleyince sıcacık bi tarhana çorbası yaptılar bu durum o kadar memnun etti ki bizi oralara tekrar gitsek
    hiç teretdütsüz yine dere pansiyonda kalırız son olarak şunu da söylemeliyim ki kahvaltıdaki reçeller çok lezizdi
    Fatih / Ankara

• 1 gün konakladığım dere Pansiyon da her şey çok güzeldi.beklentilerimin fazlasını buldum.Temizlik,samimiyet,her konuda yardımsever bir personel,sıcak bir ortam...
    Özellikle Mücahit ve Sacit'e ve sonradan tanıştığım Cavit Beye her şey için teşekkürlerimi sunuyorum.Abanttan geçerken ilk durağım Dere Pansiyon olacaktır diyorum.
    Rüştü Toklucu / Tokat

• Merhaba, Çok hoş bir mekana benziyor ve bu düşüncemi yaşayarak pekiştirmek isterim doğrusu. Doublex Dağ Evi ve Kuş Evi için Kasım ayında 6 gece çift kişilik konaklama
    detaylarını ve fiyatını öğrenebilir miyim? Teşekkürler...
    Reşat ULUĞ / Ankara

• merhaba cavit amca seni hiç unutmicam Halime teyzeye,sacit abiye ,mücahit abiye ,ali abiye selamlarımı iletin bide benim fotoğraflarım varsa atarsan cok sevinirim,
    hersey için çok teşekkürler .
    Sena Camgöz / Afyon

• Muhteşem bir doğa muhteşem bir pansiyon.
    Tekrar görüşmek dileğiyle.
    Yunus Uçar / İstanbul

• Yemyeşil doğanın ortasında, samimi, hesaplı ve güzel bir mekan. Odanızdaki şöminenin ateşi ile sıcacık bir akşam geçirebilirsiniz. Biz oldukça memnun kaldık. Sabah kahvaltısını da unutmamak
    lazım bence çok güzeldi. Umarım bozulmaz. Herkese tavsiye ederim.
    Suat Köse / Ankara

• ben temmuz ayında gittim ve gerçekten hayran kaldım ailecek gittiğimiz dere pansiyon gerek temizlik olsun saygılı sevecen ve çok içten. cavit bey ve eşine nekadar teşşekür
    etsek azdır. Gitmek isteyenlere şiddetle tavsiye ediyorum tesettür içinde çok uygun kahvaltı bir harika fiyatta uygun gönül rahatlığıyla ailece gidebilirsiniz.
    Züeyha Bulut / Ankara

• Merhaba; Pansiyonda 2 gün kaldık ve çok güzel iki gün geçirdik. Tatilimizin güzel geçmesi için her türlü katkıyı saglayan cavit bey eşi halime ve sacite özellikle burdan teşekkür
    etmek istedim. Aracımız olmadığından kendi araçlarıyla gidilmesi gereken yerlere götürerek görülmesi gereken civardaki her yere gitmemizi sağladılar. Ayrıca araçla yaptığımız
    dag geziside çok eglenceliydi. Aile sıcaklığında huzurlu ve doga ile başbaşa bir tatil beklentisiniz varsa kesinlikle öneririm.
    Hasan Gedik / İzmit

• Geçen sene buradaydık, aklıma geldi bakayım dedim, güzel tatil günlerimi hatırladım, herkese tavsiye ederim...
    Her fırsat bulduğumda geleceğim.
    I. Ayşe / İstanbul

• Merhaba, ilk kez Boluya geldik neyle karşılaşacağımızı bilmeden...aracımızla gelmemiştik, sadece kahvaltı biraz düşündürüyordu ve 1 hafta kalmak istiyorduk.
    Kötü komşu ev sahibi edermiş, bizde pansiyonumuzda rahat edemedik, çaldık kapınızı...meğer burası otel hizmeti veriyormuş. iyi ki de gelmişiz. Bence civardaki pansiyon
    sahipleri sizde staj görmeli sonra pansiyon açmalılar. Okadar güzel bir hizmet aldık kendimizi okadar evimizde hissettik.
    Sevil / İstanbul

• Siteyi ilk gördüğümde pek inandırıcı gelmemişti, reklamı amaçladığınızı düşünmüştüm.Ama daha fazlasıymış. Sayenizde çok dinlendim,elimizi sıcak sudan soğuk suya sokmadınız desek
    yeridir. Buradan da herkese tavsiye ediyoruz.
    İbrahim Ok / İstanbul

• 60 yaşıma geldim dağların ormanların arasında bu kadar gezmemiştim.Cesaretinize maşallah dedik. Cavit Bey bize çok misafirperverlik gösterdi çok içten davrandı.
    Çok saygılı davrandı. İnşallah bunların karşılığını sizi bol bol tavsiye ederek ödemeye çalışacağız. Allah kazancınızı daim etsin selamlar